flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я організації розгляду звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів. Виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та «Про статус народного депутата» у Володарському районному суді за перше півріччя 2013 року

     На виконання тематики аналітичних досліджень (узагальнень)  Володарським районним судом Київської області було проведено узагальнення організації звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів. Виконання вимог Законів України «Про звернення громадян» та «Про статус народного депутата», ст. 40 Конституції України громадяни мають право направляти колективні чи індивідуальні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади.
 
       Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових   осіб    відповідно  до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та  скаргою про їх порушення.
 
         Звернення розглядаються і  вирішуються  у  термін  не  більше одного  місяця  від  дня їх надходження,  а ті,  які не потребують додаткового вивчення,  - невідкладно,  але не пізніше  п'ятнадцяти днів  від  дня  їх  отримання.  Якщо  в  місячний  термін вирішити порушені у  зверненні  питання  неможливо,  керівник  відповідного органу,  підприємства,  установи,  організації  або його заступник встановлюють  необхідний  термін  для  його   розгляду,   про   що повідомляється  особі,  яка подала звернення.  При цьому загальний термін  вирішення  питань,  порушених   у   зверненні,   не   може перевищувати сорока п'яти днів.
      Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань  громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.
         Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити питання, порушені в усному зверненні, безпосередньо на особистому прийомі не можливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результат розгляду громадянину повідомляється письмово або усно.
Відповідно до графіку прийому керівництвом Володарського районного суду Київської області, прийом громадян головою суду проводиться щоп’ятниці з 8:30 до 13:00, заступником голови суду щовівторка з 8:30до 12:00, керівником апарату суду щосереди з 8:30 до 13:00, заступником керівника апарату суду щочетверга з 8:30 до 13:00.
      Всі звернення громадян, які надходять в провадження Володарського районного суду знаходяться на особистому контролі у голови суду. При цьому відповідальним за надання відповіді на звернення громадян по Закону України «Про звернення громадян» є консультант суду.
    За перше півріччя  2013 року до Володарського районного суду  звернення від громадян та звернення про порушення вимог Закону України «Про статус народного депутата» не надходили та не розглядалися.
Крім того, за період роботи з 01 січня по 01 липня 2013 року до Володарського районного суду Київської області скарг на дії працівників апарату суду не надходили.
        
В.о. голови Володарського
районного суду
Київської області                                                        Г.Л. Моргун
 
 
Виконавець:
Консультант суду Шумак Л.С.
тел.: 5-10-39