flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

З вересня запрацює нова модель надання адмінпослуг

30 липня 2014, 08:06

 Міністр юстиції Павло Петренко у Кабінеті Міністрів презентував пілотний проект функціонування в Києві модельного офісу надання адміністративних послуг – створення в столиці нового відділення реєстраційної служби.



Як пояснив на брифінгу Павло Петренко, Уряд, за пропозицією Міністерства юстиції, прийняв рішення щодо запровадження пілотного проекту і початку функціонування модельного офісу в Києві, де буде запроваджена абсолютно нова філософія взаємовідносин між споживачем і державним органом у наданні адміністративних послуг, повідомляє «ЗіБ» з посиланням на прес-службу КМУ.

В модельному офісі робота співробітників буде розділена за принципом фронт-офіс і бек-офіс. Фронт-офіс – це та частина співробітників, яка спілкується виключно з громадянами. Але при цьому вони не матимуть жодного впливу на прийняття рішення у справі. Міністр пояснив, що робота офісу починається з того, що громадянина зустрічає менеджер залу, який спрямовує у потрібну електронну чергу та допомагає в отриманні відповідного квитка.  Після цього громадяни чекають своєї черги в комфортному середовищі та спостерігають за процесом. При цьому на будь-якому етапі реєстрації прав доступні консультації фахівців. Разом з цим для реєстрації заяви громадянин нічого не повинен заповнювати власноруч -  це робить оператор в електронній формі. Заявник перевіряє та підписує роздруковану заяву.

«Після того, як заява чи анкета заповнена і завірена, вона потрапляє в бек-офіс і розподіляється за принципом випадкового вибору вільного реєстратора. У бек-офісі працюватимуть фахівці, які уже не матимуть контакту зі споживачами. Вони отримують відскановані пакети документів через електронний сервіс і приймають кінцеве рішення щодо вчинення тієї чи іншої дії», - зазначив Павло Петренко.

Він наголосив, що саме розділення на фронт-офіс і бек-офіс є надзвичайно важливим для подолання корупції в сфері надання адміністративних послуг.

«Ми порахували, що за таким підходом строк обробки документів з реєстрації квартири зменшується в 5-7, а то й 10 разів. Наприклад, зараз час прийому документів у модельному офісі складає 7-10 хвилин, а раніше це відбувалося мінімум 40 хв.», - зазначив Міністр юстиції.

За словами Міністра юстиції, очікується, що з вересня схема роботи столичного модельного офісу буде поширена на надання адміністративних послуг по всій Україні. Нове відділення реєстраційної служби ГУ юстиції розташоване в місті Києві по вулиці Народного ополчення, 1. Це відділення обслуговує всі райони столиці.