flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Правила користування бібліотекою суду

 ЗАТВЕРДЖУЮ

    Керівник  апарату Володарського    районного суду Київської області  

_______          А.В.Павлюк  

"20" липня 2011 року

 

 

ПРАВИЛА

 КОРИСТУВАННЯ БІБЛІОТЕКОЮ

ВОЛОДАРСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

1.     Загальні положення

1.1           Правила користування бібліотекою Володарського районного  суду Київської області розроблено у відповідності до Законів України «Про судоустрій і статус суддів»,  «Про бібліотеки і бібліотечну справу».

 1.2. Правила користування бібліотекою – це документ, що регламентує відносини користувача з бібліотекою, встановлює загальний порядок організації обслуговування користувачів, доступ до фондів бібліотеки, права і обов'язки користувачів і бібліотеки.

 1.3. За цільовим призначенням, складом читачів, спеціалізацією бібліотечних фондів, значенням та функціями бібліотека Володарського районного суду Київської області є бібліотекою суду.

 1.4.Користувачі послуг бібліотеки: судді, працівники апарат суду, учні (студенти) під час виробничої практики.

 1.5. Форми бібліотечного обслуговування: абонемент.

 

1.6. Бібліотека забезпечує безкоштовне виконання основних видів бібліотечних послуг.

 1.7. Користування бібліотечними послугами відбувається на умовах і за порядком, передбаченими цими Правилами.

 

 2. Порядок запису до бібліотеки

 2.1 Право користування бібліотекою надано:

Суддям;

Працівникам апарату суду;

Учням (студентам) під час виробничої практики. 

 2.2. Запис суддів, працівників апарату суду, учнів (студентів) під час виробничої практики здійснюється на підставі паспорта або посвідчення.

 2.3. Під час запису до бібліотеки користувачі мають ознайомитися з «Правилами користування бібліотекою Володарського районного суду Київської області» і підтвердити зобов'язання про їх виконання своїм підписом у реєстраційному журналі.

 

3. Порядок користування бібліотекою

 3.1. Користування бібліотекою безкоштовне.

 3.2. Документи, відібрані для роботи, користувач має уважно переглянути й, у разі виявлення пошкоджень, повідомити про них працівника бібліотеки.

 3.3 Заборонено робити позначки в тексті, загинати сторінки, розшивати документи.

 3.4. Щорічно на початку нового календарного року у бібліотеці здійснюється перереєстрація.

 3.5. Під час проведення перереєстрації користувач зобов'язаний повернути або пред'явити до бібліотеки для продовження терміну користування всі документи, зафіксовані за ним обліковими документами бібліотеки.

 3.6. У разі звільнення з роботи користувач зобов'язаний повністю розрахуватися з бібліотекою.

 

 4. Порядок користування абонементом

 4.1. Право користування загальним абонементом надається суддям, працівникам апарату суду.

 4.2. Учням (студентам) під час виробничої практики надається право користування короткостроковим абонементом.

 4.3 За кожний документ, отриманий на абонементі, користувач розписується у реєстраційному журналі. Після повернення документів до бібліотеки підпис користувача анулюється підписом бібліотекаря. Не дозволяється виносити з бібліотеки документи, не записані в реєстраційному журналі.

 4.4. Чергова видача документів можлива лише після повернення взятих раніше документів або після продовження терміну користування ними.

 

 5.Права і обов'язки користувачів.

5.1. Користувач має право:

5.1.1. Отримувати у тимчасове користування документи з фонду бібліотеки.

5.1.2. Брати участь у заходах, що проводить бібліотека.

5.2. Користувач зобов'язаний:

5.2.1. Виконувати Правила користування бібліотекою.

5.2.2. Дбайливо ставитися до документів та довідково-бібліографічного апарату.

5.2.3. Повертати документи не пізніше встановленого терміну.

5.2.4. У разі втрати або пошкодження бібліотечних документів читач зобов'язаний відшкодувати втрату: примірником того самого видання; виданням, рівноцінним за змістом і вартістю.

 

6. Обов'язки та права бібліотеки

6.1. Бібліотека зобов'язана:

6.1.1. Оперативно задовольняти запити користувачів.

6.1.2. Інформувати про всі види послуг, які надає бібліотека. 

6.1.3.Надавати допомогу в пошуку джерел інформації, що цікавлять користувачів.

6.1.4. Вдосконалювати роботу бібліотеки, впроваджуючи комп'ютерні технології.

6.1.5. Вивчати потреби користувачів в інформації.

6.1.6.Систематично пильнувати за своєчасним поверненням до бібліотеки документів, виданих користувачам.

6.1.7. Забезпечувати високу культуру обслуговування.

6.1.8. Проводити один раз на місяць санітарний день.

 

Консультант суду                                                       Підпис                                                                                                          Шумак Л.С.