flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Повідомляти податкову про прийняття на роботу потрібно не завжди

07 жовтня 2015, 16:23

 Повідомлення про прийняття на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженого ним органом чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за основним місцем обліку їх як платника єдиного внеску до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.



На це звертає  увагу Міжрегіональне головне управлінням ДФС – Центральний офіс з обслуговування великих платників у листі від 03.09.2015 № 21446/10/28-10-06-11 щодо подачі повідомлення про цивільно-правовий договір, передає видання "Закон і Бізнес".

Зокрема, відповідно до норм постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» повідомлення про прийняття на роботу подається за відповідною формою, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором, одним із таких способів:

- засобами електронного зв’язку з використання електронного цифрового підпису відповідальних осіб до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носія, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Зауважимо, що повідомлення про прийняття працівника на роботу надані до територіальних органів Державної фіскальної служби не за основним місцем обліку роботодавця або не за встановленою формою вважаються таким, що не подавались.

Враховуючи вище викладене, повідомлення про дату початку дії укладених договорів цивільно-правового характеру з фізичними особами не потрібно подавати до органів Державної фіскальної служби.